Hur ska jag våga träna med levatorskada?

Hur ska jag våga träna med levatorskada?

Den här frågan är en av de vanligaste jag får!

Svaren – både hur man ska våga och hur man ska göra, försöker jag alltid förse mina patienter med. Nu har jag också gjort det tillgängligt till fler. Via en webbkurs. Den sträcker sig över åtta månader och innehåller en omfattande och matnyttig teoridel och ett successivt stegrat träningsprogram som tar dig i handen och leder dig framåt.

Kursen tar också upp:

  • Hur ska jag hantera tyngdkänsla?
  • Vad gör jag åt min överspänning?
  • Kan jag påverka risken för framfall?
  • Hur är det att bära och lyfta tungt?
  • Tips för mens och sex

Det är en träningskurs och innehåller 32 träningspass för mage, rygg, ben, rumpa, armar och hållningsmuskler i fyra olika nivåer. Du kan göra träningen hemma när du vill, och på det sista steget i kursen kanske du till och med tränar på gymmet?

Jag är otroligt stolt och nöjd över den här kursen och dess innehåll.

Tipsa och sprid gärna!

Här kan du köpa kursen!

Genom att klicka på ”köp-knappen” kan du också tjuvkika in på alla rubriker (men för att se innehållet under varje rubrik måste du köpa kursen).

Leave a comment

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.