Snorisen
Wollmars förkylning är ihärdig. Han själv med, han är tapper och verkar må bra fast han är väldigt snorig. Han både äter och sover bra… Läs mer »Snorisen
Wollmars förkylning är ihärdig. Han själv med, han är tapper och verkar må bra fast han är väldigt snorig. Han både äter och sover bra… Läs mer »Snorisen
Patient Fysioterapeutbesök efter sfinkterruptur Jag har fått kallelse til sjukgymnast på SÖS, på fredag. Jag tycker att det ska bli grymt intressant att gå, av… Läs mer »Patient
Idag kommer min bloggkompis Johanna hit. Och – världen är så himla liten – hennes c-uppsatspartner, som är en tjej jag lekte med när jag… Läs mer »Näsan i blöt
Det liksom skaver lite, det här med att vara mammaledig. Jag älskar Wollmar, men något intellektuellt stimulerande sällskap är han ju inte. Jag är van… Läs mer »Mamma på låtsas?
Jag kom på, en grej fickjag verkligen med mig från morgonens samtal med läkaren. Hon frågade en konkret fråga. – Trodde du någon gång under… Läs mer »Rädslorna
Var nyss på läkarbesök på MVC. Samtal och hemläxor, uppgifter att göra i förebyggande syfte för att undvika posttraumatisk stress. Tydligen är det något som… Läs mer »Måndag
Jag säger bara en sak: ÅNGEST!!! Helt sjuk vilken söndagsångest jag har. Fattar inte folk att man inte kan jobba när man har världens finaste… Läs mer »Åter till kneget
Världens finaste lilla bebis är förkyld! Vi hade en lång, gråtig och tröst-ammande natt. Wollmar ville bara vara som ett litet frimärke, klistrad mot mig… Läs mer »Snoris
Jag tror att det regnat oavbrutet sedan igår morse. Suuuupetråkigt väder! Vi har visserligen varit ute och promenerat litegrann och så ändå, men det är… Läs mer »Regn, regn, regn
Ikväll fick vi besök av min syster Fia och vännen Eylem. Wollmar fick vääääärldens sötaste lilla outfit, en body med macthande byxor och mössa. Texten… Läs mer »Fredagsbesök