Luciakonsert
Glad Lucia! Idag var Wollmar och syssling Julius tomtar och lussade för gammelmormor och gammelmorfar. På tal om släkt och lucia så blev Josephs kusin… Läs mer »Luciakonsert
Glad Lucia! Idag var Wollmar och syssling Julius tomtar och lussade för gammelmormor och gammelmorfar. På tal om släkt och lucia så blev Josephs kusin… Läs mer »Luciakonsert
”Två dygn med Wollmar” kan vi kalla ett projekt som pågick förre veckan. BVC-sköterskan hade bett att göra en mat- och sömndagbok över Wollmars liv… Läs mer »Två dygn med Wollmar
Den knasigaste reaktionen från folk, när jag berättat att jag ska börja jobba en dag i veckan är: – Men vem ska vara hemma med… Läs mer »Men vem ska vara hemma med barnet?
Vi kom hem från Öckerö igår eftermiddag och hade uppackningsstök, handling och matlagning på agendan när vi kom hem. Kvällen gick i ett, och när… Läs mer »Jobbångest – och lugn
Så här fin var vår lille Wollmar igår på festen!
Idag är vi supertrötta efter gårdagens fest. Wollmar, vår lilla guldklimp, sov sig genom större delen av festen liggandes i vagnens ligginsats i ett hörn.… Läs mer »Tröttmössa
Idag disputerar Josephs systers make inom läkemdelskemi och ikväll ska vi på finfest! Jag gjorde ett kort med en doktorshatt och en labbråtta dagen till… Läs mer »Disputation idag
På väg till GBG. Äntligen! Efter gårdagens snö har praktiskt taget alla tåg in och ut ur Stockholm gått med förssenad avgång. Ändå vågar man… Läs mer »Långresa?
Wollmar och jag är hos sväronen/farföräldrarna och myser. Jag och svärmor har nyss gjort en sats Twix-julgodis och vi har hunnit med två kortare promenader… Läs mer »På ön
Genast när Wollmar kom ut började alla, likt erfarna detektiver, leta ledtrådar. Ser han ut mest som sin mamma eller pappa? Vem ler han som?… Läs mer »Arv eller miljö