Supergod och smarrigt seg Blåbärskakapaj
Supergod och smarrigt seg Blåbärskakapaj Den godaste blåbärskakan. Så vad gör man med alla blåbär som inte blir sylt eller fryses ner? GÖR NÅT GOTT!… Läs mer »Supergod och smarrigt seg Blåbärskakapaj
Supergod och smarrigt seg Blåbärskakapaj Den godaste blåbärskakan. Så vad gör man med alla blåbär som inte blir sylt eller fryses ner? GÖR NÅT GOTT!… Läs mer »Supergod och smarrigt seg Blåbärskakapaj
Bärselar och ergonomi – barnets perspektiv Fysioterapeuten förklarar ergonomi i bärsele Har du också stött på debatten om bärselar, höftvinklar och ryggkurvatur? Som med allt… Läs mer »Bärselar och ergonomi – barnets perspektiv
Nu tar vi ett avbrott i några dagar för en vistelse på Kolmården tillsammans med en kompisfamilj. Vi ska dela hyrd stuga och hoppas på… Läs mer »Kolmården 2015
Smärtan i tummen/handleden är tillbaka. Typiskt. Men bara på vänster sida den här gången.Det sjukaste är att det som triggat igång det den här gången… Läs mer »1-13 juli 2015
När vi bokade vår hembiljett med färjan planerade vi det hela så att det skulle passa in på barnens dagsovning. Väl på båten och huserade… Läs mer »Min sovande familj
Vi är hemma nu. Så himla skönt ändå, även om vi haft det bra. I bloggosfären har både Cissis och Kittys bebisar varit sjuka den… Läs mer »Minnet av en jul
Kardemummabullar Bullar med smak av kardemumma Idag blev det bullbak istället för löprunda. Och, JA det var värt det! Eftersom det av någon underlig anledning… Läs mer »Kardemummabullar
Sommarens första dag Idag har det varit sommar på riktigt. Det har varit soligt, varmt, och underbart skönt.Så vi har passat på att vara ute… Läs mer »Gotlandsvecka
Om jag till äventyrs skulle tänka att det blivit lite för mycket välkommen-tårta och bröllopstårta och bjudmiddagar och ”dagen-efter-chips” den senaste veckan, då kan jag… Läs mer »15-20 juni 2015
Inför bröllopet Smink och hår klart. Ska jag ha hatten eller inte?? Jag ska ha färg på läpparna sen också, men jag avskyr egentligen känslan… Läs mer »Min systers bröllop