Alfaetttjohejsan #2
För ungefär ett år sedan tog jag alla de där blodproven som hörde graviditeten till. Jag bad dem även kolla om jag hade alfaettantitrypsinbrist eftersom… Läs mer »Alfaetttjohejsan #2
För ungefär ett år sedan tog jag alla de där blodproven som hörde graviditeten till. Jag bad dem även kolla om jag hade alfaettantitrypsinbrist eftersom… Läs mer »Alfaetttjohejsan #2
Jag har känt att det hänt mycket med kroppen de senaste veckorna. Efter jul hade jag gått ner ytterligare i vikt, så att jag nu… Läs mer »12-14 januari 21
Vardag version 2013. Vi gillar rutiner. Även om vi kanske inte ska påstå att någon av oss direkt var överlycklig för att Joseph skulle tillbaks… Läs mer »7-11 januari 2013
Idag kan Wollmar sitta själv! Såklart med kuddar runt omkring och nära tillsyn av mamma. Men ändå! Han klarar att sitta igenom en foto-session med… Läs mer »Resa till Sälen och hem igen
Wollmar har länge legat på mage och sprattlat med armar och ben och varit hemskt frustrerad över att inte komma någon vart. Nu har nästa… Läs mer »På alla fyra?
I två månader har jag till och från haft mindre mjölkstockningar i höger bröst. Alltid samma bröst, alltid samma ställe. Det har triggats igång framförallt… Läs mer »Amningsproblem
Vi på baking babies har två måtton: – A dash of chili in just about everything can’t go wrong – och – mat man bjuder… Läs mer »Nyårsmotton
Efter Mias fin fina sammanfattning av året tar jag mig tid att minnas tillbaka hur det sett ut för mig/oss. I februari fick jag möjlighet… Läs mer »2012 – årskrönika # 2
I januari var graviditeten ett faktum. Ett lyckligt faktum som tyvärr orsakade ett illamående utan dess like. I slutet av januari berättade jag på jobbet… Läs mer »Året 2012 i mitt mobilminne
Vi har ju låtit Wollmar testa broccolipuré vid ett tillfälle och det var verkligen ingen succé. Vi hade ju fryst ner i iskuber och hade… Läs mer »Broccolisuccé