En solig höstdag
Det har ÄNTLIGEN varit lite fint väder! Jag och Wollmar har varit ute mycket idag. Först vår morgonpromenad, sedan promenaden till och från farmor och… Läs mer »En solig höstdag
Det har ÄNTLIGEN varit lite fint väder! Jag och Wollmar har varit ute mycket idag. Först vår morgonpromenad, sedan promenaden till och från farmor och… Läs mer »En solig höstdag
Glädjen Glädjen över det ansträngda brummandet, det röda ansiktet, den nyfyllda blöjan… Perspektiven i livet har förändrats drastiskt på 12 veckor. Söte-Wollmar är 12 veckor… Läs mer »Vardag
Fortfarande inget bajs, men Wollmar verkar vara mer tillfreds idag i alla fall.Han är inne på sin fjärde dag nu. Undrar om han tänker slå… Läs mer »I den lilla småbarnslivsbubblan
Joseph och jag kan nog inte klassas som oroliga föräldrar egentligen. Vi båda är ganska o-oroliga av oss när det gäller fysiska åkommor när det… Läs mer »Små-oro
Hår som borde tvättas, nerkräkta kläder och fula mjukisbyxor, degig mage och mjölkläckande bröst. Idag har jag någonslags kropps-depp och känner att jag vill ha… Läs mer »Hej-kom-och-hjälp-mig
Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka med amningen just nu. Wollmar äter fortfarande med två-tre timmars mellanrum och jag tror det är normalt.… Läs mer »Tillgång och efterfrågan
Sakta men säkert börjar personen Wollmar komma fram i den där bebisens appearance. På mornarna är det extra tydligt. Både Joseph och jag är morgonpigga… Läs mer »Personen Wollmar
Jag har varit på vårdcentralen idag. Både MVC, BVC och vårdcentralen ligger i samma hus på Wollmar Yxkullsgata. Just där är det lite småpinsamt att… Läs mer »Läkarbesök och fråga 1,2,3
Idag fick vi finbesök på jobbet. Mia och Wollmar kom och lunchade med min grupp (jag fick följa med på ett hörn). Det finns en… Läs mer »Besök på företaget
Wollmar har fått någon ny liten förkylning, tror jag. Han hostar och nyser och snörvlar, men verkar annars vara på gott humör. Han måste dock… Läs mer »Gibberish